miércoles, 30 de noviembre de 2016

HONA HEMEN...NIRE PLE-a!!!

ZER DA "PLE"?

Norberaren ikaste eremua da. Ikasteko modua da. Interneta eskaintzen digun aukera ikasteko eta modu profesionalean garatzeko. Hiru atal bereizten dira:

 ERREMINTAK: "Egin". Non eraldatzen dut informazioa?
  
BALIABIDE ETA INFORMAZIO ITURRIAK: "Irakurri". Non bilatzen dut informazioa?
  
PERSONAL LEARNING NETWORK: "Partekatu". Eman eta jasotzean datza. Non erlazionatu egiten naiz besteekin?

Informazio guzti hau hobeto ulertzeko, hona hemen Jordi Adell-ren PLE-ri buruzko bideo bat:


 Ikusi nahi duzu beste pertsona batzuk nola eraiki duten euren PLE?


Beste pertsona batzuen PLE-ak ikusiz gero, nire PLE-a aurkezten dizuet. Ikusten duzuenez Symbaloo plataforma erabili dut oso erakargarria eta baliogarria iruditzen zaidalako. 

Symbaloo-ri buruzko informazio jaso nahi izanez gero, hurrengo link-ean klikatu:


 



No hay comentarios:

Publicar un comentario